مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 22:512019-03-06سياسي

6 واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت رسماً افتتاح شد


در راستای سفر رییس جمهور و هیئت دولت به گیلان 6 پروژه اقتصادی با ظرفیت اشتغال بیش از 500 نفر و با حضور معاون وزیر صمت به بهره برداری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هم زمان با سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان 6 واحد صنعتی بزرگ در رشت به بهره برداری رسید.

ایجاد اشتغال در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است رییس جمهور در حاشیه افتتاح طرح های صنعتی استان گیلان به صورت ویدیو کنفرانس اظهار کرد: ایجاد اشتغال 500 نفری در شرایط فعلی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به بیش از 300 طرح اشتغال زا در سال آینده افزود: ایجاد شرایط شغلی جدید در گیلان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به 6 پروژه افتتاح شده امروز از سوی وزارت صنعت معدن تجارت گفت: همه طرح هایی که امروز در گیلان در حوزه صنعت معدن و تجارت و افتتاح شده نقش به سزایی در رونق اقتصادی داشته و برای ما بسیار ارزشمند است.

رییس جمهور افزود: عمده محصولات این واحدها استراتژیک و پرکاربرد است که محصولات آن ها پشتوانه سایر صنایع و امور عمرانی می باشند.

معاون طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در ارتباطی ویدیو کنفرانسی با اشاره به اینکه میزان سرمایه گذاری این شش واحد را بیش از 246 میلیارد تومان است اظهار کرد: تولید انواع میلگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت رسماً افتتاح شد

6 واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت رسماً افتتاح شد