مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 10:562019-03-07فرهنگي

گشت خاطره انگیز در روستاهای پرجاذبه همدان + فیلم


طبیعت چهارفصل همدان گردشگران را فرامی خواند گشت خاطره انگیز در روستاهای پرجاذبه همدان + فیلم روستاها و طبیعت چهارفصل آنها را باید سفر به جاذبه ها دانست، جاذبه های بکر و دست نخورده ای که همواره تازه ها را ارائه می کنند و مناظر دیدنی را به گردشگران عرضه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین که در سال 2018 میزبان دو رویداد گردشگری بود، خود را مهیای پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز 98 می کند و در میان روستاهای هدف گردشگری نقاط بکری برای خودنمایی هستند.

در این روستاها که گاهی زمینه های تاریخی نیز به چشم می خورد، نقاط بکر طبیعی بیشتر چشم نوازی می کند و مناظر دیدنی را به ویژه در بهار به گردشگران عرضه می کند.

علاوه بر طبیعت بکر، آداب و رسوم روستاها نیز خود جذابیت دیگری برای گردشگران دارد که با سفر به این روستاها می توان یکی از جاذبه‎ها و زیبایی‎های استان را به چشم دید که هر روستا نمونه ای از آن را به لطف خداوند بزرگ به معرض نمایش گذاشته است.

طبیعت بکر و بوم گردی جذاب این روستاها در فصول مختلف مناظر زیبایی را به وجود آورده را خلق می کند که می توان در چهارفصل سال نیز از این طبیعت زیبا دیدن کرد، طبیعتی که همواره به یادماندنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت خاطره انگیز در روستاهای پرجاذبه همدان + فیلم

گشت خاطره انگیز در روستاهای پرجاذبه همدان + فیلم