مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 13:412019-03-07اقتصادي

فارس گزارش می دهد باران مهربانی در کردستان باریدن گرفت


آفتاب مهربانی امروز در کردستان تابش دلپذیرتری داشت مردم مهربان، مهمان نواز و فرهنگی کردستان بار دیگر دست های گرم و محبت آمیز خود را بر سر نیازمندان کشیدند و در قالب جشن نیکوکاری شادی هایشان را با نیازمندان تقسیم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کم کم بوی عید از لابلای شاخه برگ درختان به مشام می رسد و خانه ها در انتظار خانه تکانی است، فضای دم کرده بازارها و بازارچه ها و چانه زدن پی در پی آنهایی که دستشان به دهانشان می رسد گوش هایم را در هیاهوی بازار سنندج پر کرده است اما اینجا تنها یک روی سکّه است! در آن روی همین سکه چرخ روزگار بر پاشنه دیگری است، پاشنه نداری و درد دستان خالی پدر، چشمان خیس مادر و آرزوهای بر دل مانده کودک، اینجا خواب های شب هایشان از درد نداری و حسرت برآورده نشدن آرزوهای شیرین بر دل ماندن فرزند پریشان است، روزها در اینجا شب است و شب ها برزخی تمام نما.

مسیرم را به سمت میدان آزادی در پیش می گیرم، آنجا که پایگاهی برای بذل عشق و مهربانی از سوی کمیته امداد همانند سال های گذشته پرباست، انجا که قرار است باران مهربانی مردمان دیار فرهنگ و هنر باریدن بگیرد.

نسیم رحمت الهی اینجا وزیدن گرفته است و سخاوتمندان بر جسم و جان می نوازد، دل ها به هم نزدیک و شکوفه های مهربانی در قلب ها جوانه می زند، لب ها امروز برای ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد باران مهربانی در کردستان باریدن گرفت

فارس گزارش می دهد باران مهربانی در کردستان باریدن گرفت