مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 15:062019-03-07سياسي

روایت فارس از خلبان شهیدی که آخرین پروازش او را به جشن عروسی اش نرساند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تشییع پیکر شهدای مردم یاری و خلبانان هوانیروز ساعت 9 صبح امروز از ابتدای خیابان فیض برگزار شد.

یوسف قربانی فرمانده کل هوانیروز در این مراسم گفت: به سرهنگ خواجوی می گویند پرواز شب خطرناک است، اما می گوید برای خدمت لباس پوشیده ام و هم رزمان شهید نیز با سر عبارات فرمانده شان را تأیید می کنند.

مجری پیام امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش را قرائت می کند، یکی از درجه داران در میان جمعیت نشسته و نشان ارتش را روی کلاهش به دقت لمس و نگاه می کند.

در ادامه حجت الاسلام احمد سالک با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت تابلوی راه جامعه است، دیروز جوانان ما در راه مبارزه حق علیه باطل و امروز در راه خدمت رسانی به مردم شهید شدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید ودعی قرار بود بعد از بازگشت عروسی بگیرد، با این جمله ی سالک سرها پایین می رود و شانه ها می لرزد.

وی تاریخ اصفهان در دفاع از انقلاب را مرور کرد و افزود: اصفهان همواره پیشتاز مبارزه در دفاع از اسلام بوده است و 36 شهید قبل از انقلاب، 23 هزار شهید در دفاع مقدس و در 40 سالگی انقلاب 27 شهید امنیت تقدیم انقلاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فارس از خلبان شهیدی که آخرین پروازش او را به جشن عروسی اش نرساند

روایت فارس از خلبان شهیدی که آخرین پروازش او را به جشن عروسی اش نرساند