مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اسفند 1397 ساعت 10:152019-03-08بين الملل

درخواست آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران


سفیر آمریکا در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت با بیان ادعاهایی علیه برنامه موشکی ایران، از شورای امنیت خواست تا تحریم های بین المللی سخت تری را علیه ایران بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسیا تایمز، واشنگتن مدعی شده است که اقدامات جمهوری اسلامی ایران موجب بی ثباتی منطقه و ایجاد رقابت تسلیحاتی می شود.

آمریکا، روز پنج شنبه، ایران را به انجام دادن سه پرتاب موشکی مغایر با قطع نامه های سازمان ملل متهم کرده و در اظهاراتی کارشکنانه این درخواست را مطرح کرد که شورای امنیت باید تحریم های بین المللی سخت تری را علیه تهران بازگرداند .

جاناتان کوهن، سفیر آمریکا در نامه ای به شورای امنیت هشدار داد که اقدامات ایران موجب بی ثبات کردن تمام منطقه شده و می تواند موجب ایجاد رقابت تسلیحاتی شود.

کوهن به موارد پرتاب موشکی ایران از جمله پرتاب یک موشک بالستیک میان برد در یکم ماه دسامبر و تلاش ایران برای فرستادن ماهواره به مدار از طریق ماهواره برها در تاریخ 15 ژانویه و 15 فوریه را مورد تاکید قرار داد.

کوهن در این نامه آمریکایی به شورای امنیت، مدعی شده است که پرتاب موشکی یکم دسامبر، با داشتن توانایی برای پرتاب تسلیحات هسته ای طراحی شده بود و ماهواره برها نیز فناوری هایی را به کار می گیرند که در واقع همانند و جایگزین آن نوع فناوری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران

درخواست آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران