مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 11:062019-03-09سياسي

آخرین مهلت ثبت نام در المپیاد دانش آموزی نانو فناوری اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو رقابتی است که به طور همزمان به صورت تئوری و عملی که همه مباحث اصلی مطرح در علوم و فناوری نانو را در برمی گیرد، - ثبت نام در المپیاد دانش آموزی نانو که در اردیبهشت ماه سال 98 برگزار می شود تا 22 اسفند ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو رقابتی است که به طور همزمان به صورت تئوری و عملی که همه مباحث اصلی مطرح در علوم و فناوری نانو را در برمی گیرد، دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار می دهد.

تاکنون 9 دوره المپیاد دانش آموزی نانو در کشور برگزار شده است.

این رقابت در دو مرحله به صورت برگزاری یک آزمون تئوری در سطح کشور و در مرحله دوم، برگزاری یک اردوی علمی برای برگزیدگان مرحله اول برگزار می شود و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون های مرحله دوم معرفی خواهند شد.

شناسایی استعداد های برتر دانش آموزی، کمک به پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو و کمک به پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش پایه نانو از جمله اهداف این رقابت علمی در حوزه نانو است.

المپیاد دانش آموزی نانو امسال برای اولین بار با همکاری و نظارت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام در المپیاد دانش آموزی نانو فناوری اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نام در المپیاد دانش آموزی نانو فناوری اعلام شد