مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 16:002019-03-09سياسي

کلاس های آمادگی آزمون آیلتس و زبان های خارجی


قطعا هر زبان آموزی برای یادگیری زبان های خارجی دلایل و اهداف گوناگونی دارد که با توجه به آن ها برنامه ریزی کرده و زبان موردنظر را انتخاب می کنند، - اما تمامی آن ها یک هدف مشترک دارند، این که در آخر موفق در کسب مدرک معتبر از سوی سفارت و یا دولت آن کشور شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، شاید بسیاری از شما تنها با آزمون آیلتس تا حدودی آشنا باشید اما هر زبانی آزمون مخصوص به خود را دارد که در این متن به معرفی بسیاری از آن ها پرداخته می شود.

در این متن شما را با معتبرترین مدارک مانند آزمون آیلتس TOMER, DELF, … آشنا خواهیم کرد: آزمون آیلتس آیلتس Academic (دانشگاهی): همان طور که از نام این آزمون مشخص است تمام داوطلبیان که به منظور ادامه تحصیل و یا فعالیت در موارد آموزشی و پژوهشی قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، می توانند در این آزمون شرکت کنند.

این آزمون زیر نظر مؤسسات معتبری که آزمون آیلتس برگزار می کنند، پشتیبانی می شود و شما را در مورد میزان دانش و اطلاعاتتان نسبت به زبان انگلیسی ارزیابی می کنند.

آیلتس Academic (عمومی): اگر قصد دارید به منظور اقامت، مهاجرت دائمی، راه اندازی کسب وکار و سرمایه گذاری به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنید، می بایست در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های آمادگی آزمون آیلتس و زبان های خارجی

کلاس های آمادگی آزمون آیلتس و زبان های خارجی