مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 17:552019-03-09سياسي

کتابخانه مدرن شهید حججی به زودی در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح می شود


رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: یکی از معضلات این دانشگاه نبود کتابخانه مدرن بود که اکنون دانشگاه مجهز به کتابخانه به روز است که در 300 متر مربع فضا بهسازی و ایجاد شده و به نام شهید حججی نامگذاری شده و به زودی به دست خانواده این شهید بزرگوار افتتاح می شود.

- کتابخانه مدرن "شهید حججی" به زودی در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح می شود رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: یکی از معضلات این دانشگاه نبود کتابخانه مدرن بود که اکنون دانشگاه مجهز به کتابخانه به روز است که در 300 متر مربع فضا بهسازی و ایجاد شده و به نام "شهید حججی" نامگذاری شده و به زودی به دست خانواده این شهید بزرگوار افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله خلیلی نژاد ظهر امروز(شنبه 18 اسفند ماه) در نشست خبری با اشاره به سه سال مدیریتش در دانشگاه پیام نور رفسنجان اظهار کرد: این دانشگاه در زمینه عمرانی مشکلات متعددی داشت که روند توسعه و پیشرفت آن به کمک نیروهای بومی انجام شد و امروز در زمینه های مختلف حرف برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه تمام زیرساخت های برق دانشگاه مجهز به استاندارد روز بوده و سیستم اطفاء حریق دانشگاه فعال است، افزود: از ابتدای فعالیت اولین قدم سردرب دانشگاه بود که با کمک دانشجویان معماری المان های مدرن و سنتی آن طراحی شده که فاز اول آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مدرن شهید حججی به زودی در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح می شود

کتابخانه مدرن شهید حججی به زودی در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح می شود