مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 11:452019-03-10سياسي

الصاق آگهی های تبلیغات انتخاباتی بر تابلوهای اماکن عمومی جرم است


نمایندگان مجلس الصاق اعلامیه، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی بر روی تابلوهای اماکن عمومی و خصوصی را مستوجب مجازت درجه شش قانون مجازات اسلامی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) و در ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس ماده 34 را تصویب کردند.

بر این اساس ماده 61 قانون و تبصره های آن به شرح زیر اصلاح می شود: ماده61- الصاق اعلامیه، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوها، تاسیسات و اماکن کلیه سازمان های عمومی و دستگاه های اجرایی و وابسته، بیمارستان ها، مدارس و سایر موسسات آموزشی و خودروهای دولتی و اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی، صندوق های پست، باجه های تلفن، پست های برق و تلفن و همچنین تابلوها و اماکن بخش خصوصی (مگر با رضابت اشخاص ذی حق) در سراسر کشور جرم می باشد و مرتکب در صورت اثبات به مجازات درجه شش قانون مجازات اسلامی به استثنای حبس محکوم می شود.

تبصره1- ماموران انتظامی مکلفند در صورت اطلاع یا مشاهده تخلف، متخلفان را دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دهند.

تبصره2- نصب بنر و پارچه در محل ستادهای اصلی و فرعی و تابعه فرعی نامزدها مجاز است تنظیم و تقسیم سایر جایگاه هایی که جهت نصب بنر اختصاص می یابد، با رعایت مساوات، مطابق دستورالعملی است که توسط کمیسیون بررسی تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الصاق آگهی های تبلیغات انتخاباتی بر تابلوهای اماکن عمومی جرم است

الصاق آگهی های تبلیغات انتخاباتی بر تابلوهای اماکن عمومی جرم است