مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 12:552019-03-10اقتصادي

شرایط کنونی کشور بهترین فرصت برای صادرات محور بودن کشاورزی است


رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط موجود کشور با توجه به نرخ ارز بهترین فرصت را برای صادرات محور بودن کشاورزی کشور ایجاد کرده است، - تصریح کرد: باید بتوانیم بخش کشاورزی را از شرایط کنونی خارج کنیم تا تحول و توسعه ای در آن ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آشوری تازیانی در نشست اعضای کمیسیون کشاورزی با مسئولین استان هرمزگان گفت: بخش کشاورزی حرکت رو به رشدی در زمینه ساماندهی این بخش دارد، گزارش ها از امیدها و بیم ها در آینده حکایت دارند، طی سال های اخیر در برنامه ها و اهداف بخش کشاورزی و آب دچار انحرافاتی بوده ایم و به دنبال اصلاح آنها هستیم، کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی نقش بسزا و بی بدیلی در این زمینه دارد.

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس با بیان اینکه امنیت غذایی که محصول تلاش دولت، کمیسیون ها و سایر بخش ها است، باید حاصل شود، تصریح کرد: استان هرمزگان شرایط خاص و ویژه ای دارد، 64 درصد عملیات گمرکات کشور در استان هرمزگان قرار گرفته و گردش مالی آن 20 هزار میلیارد تومان است که به حساب خزانه واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات کشور نیازمند فهم و عمل مشترک در بخش های مختلف هستیم تا منجر به هم افزایی و خدمات برتر به مردم شود، ادامه داد: در زمینه آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کنونی کشور بهترین فرصت برای صادرات محور بودن کشاورزی است

شرایط کنونی کشور بهترین فرصت برای صادرات محور بودن کشاورزی است