مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 14:052019-03-10اقتصادي

کانال مالی اروپا و ایران به زودی راه اندازی می شود


کمیسر عالی رتبه بازرگانی دولت بریتانیا گفت: شرکت های انگلیسی بسیاری هستند که در بازار ایران فعالیت می کنند و می خواهند با ایران روابط خود را توسعه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، سایمون پنی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه پیغام دولت بریتانیا به ایران، پایبندی به اجرای برجام است، افزود: پس از خروج آمریکا از برجام، بانک های بین المللی دسترسی شرکت های ایرانی را محدود کردند، اما سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان با راه اندازی کانال مالی جدید خواستار تبادل مالی و تسهیل تجارت با ایران هستند.

وی تصریح کرد: شرکت های انگلیسی بسیاری هستند که در بازار ایران فعالیت می کنند و می خواهند با ایران روابط خود را توسعه دهند.

معاون سفیر انگلیس در ایران نیز در این دیدار اظهار کرد: کانال مالی جدید اروپا و ایران در پاریس ثبت شده و به زودی اجرا (راه اندازی) می شود.

جایلز واتکر تاکید کرد: ایران می تواند از منافع اقتصادی برجام استفاده کند و منتظر تأیید ایران برای معرفی نهاد متناظر برای مراودات بانکی با اروپا هستیم.

وی از حضور هیئت آلمانی طی هفته آینده به تهران با هدف بررسی اجرایی شدن کانال مالی ایران و اروپا خبر داد و گفت: همکاری دو نهاد مالی در ایران و اروپا می تواند روابط اقتصادی دو طرف را تسهیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال مالی اروپا و ایران به زودی راه اندازی می شود

کانال مالی اروپا و ایران به زودی راه اندازی می شود