مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 17:052019-03-10سياسي

برگزاری جشنواره نوروزگاه عید شرقی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد


مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از برگزاری پنجمین دوره جشنواره «نوروزگاه عید شرقی» در ایام نوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد.

- برگزاری جشنواره "نوروزگاه عید شرقی" در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از برگزاری پنجمین دوره جشنواره نوروزگاه عید شرقی در ایام نوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت نوسازی عباس آباد، سیدمحمدحسین حجازی به تشریح برنامه های نوروزی در قطب گردشگری تهران پرداخت و گفت: ﭘﻨﺠﻤﯿﻦ دوره اﯾﻦ ﺟﺸﻨﻮاره ﻫﻤﭽﻮن ﺳﺎل ﻫﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ از دوم تا 12 ﻓﺮوردﯾﻦ ﻣﺎه در ﺑﻮﺳﺘﺎن ﻫﺎی آب و آﺗﺶ، ﺑﻨﺎدر، ﻧﻮروز، ﻃﺎﻟﻘﺎﻧﯽ، ﭘﻞ ﻃﺒﯿﻌﺖ و ﻣﺮﮐﺰ ﻋﻠﻮم و ﻧﺠﻮم ﮔﻨﺒﺪ ﻣﯿﻨﺎ ﺑﺮﮔﺰار ﺧﻮاﻫﺪ ﺷد.

رییس ستاد نوروزی عید شرقی در تشریح برنامه های این جشنواره با اشاره به اینکه این جشنواره یکی از برنامه های شاخص نوروزی در شهر تهران است و این منطقه یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری نوروزی خواهد بود، گفت: جشنواره نوروزگاه عید شرقی در سه بخش برنامه های میدانی، جشن های شبانه و ویژه برنامه جشن ملی پرچم، در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره نوروزگاه عید شرقی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

برگزاری جشنواره نوروزگاه عید شرقی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد