مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 21:162019-03-10بين الملل

آمادگی ترامپ برای سومین دیدار با رهبر کره شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، جان بولتون ، مشاور امنیت ملی آمریکا از آمادگی دونالد ترامپ برای ارتباط مجدد با کره شمالی خبر داده و گفته است که اگرچه رییس جمهوری آمریکا از دیدار سوم با رهبر کره شمالی استقبال می کند، - مشاور امنیت ملی آمریکا از آمادگی ترامپ برای ارتباط مجدد با کره شمالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، جان بولتون ، مشاور امنیت ملی آمریکا از آمادگی دونالد ترامپ برای ارتباط مجدد با کره شمالی خبر داده و گفته است که اگرچه رییس جمهوری آمریکا از دیدار سوم با رهبر کره شمالی استقبال می کند، اما هنوز برای این نشست برنامه ریزی نشده است.

بولتون همچنین با سکوت درباره برخی خبر ها پیرامون احتمال آزمایش موشکی کره شمالی، مدعی شده که واشنگتن، پیونگ یانگ را زیر نظر دارد.

با این حال بولتون گفته است که اگر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از وعده توقف آزمایش های موشکی در اجلاس ویتنام، به آزمایش موشکی روی آورد، این موضوع ترامپ را بسیار ناامید خواهد کرد.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین از پنج بار وعده کره شمالی برای دست کشیدن از برنامه هسته ای خود از سال 1992 خبر داده، هرچند به گفته او تا کنون هیچ گاه کره شمالی به این وعده ها عمل نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ترامپ برای سومین دیدار با رهبر کره شمالی

آمادگی ترامپ برای سومین دیدار با رهبر کره شمالی