مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 22:362019-03-10سياسي

اولین سالگرد گرامیداشت آیت الله یکتایی در خلخال برگزار شد


اولین سالگرد گرامیداشت عالم ربانی آیت الله هبت الله یکتایی با حضور مردم و مسؤولان در شهرستان خلخال برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه شهرستان خلخال عصر امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد آیت الله هبت الله یکتایی با اشاره به مقام شامخ این شخصیت علمی و مذهبی برخاسته از شهرستان خلخال اظهار کرد: سیره علمی این عالم  و فقید اکنون به سیره علمی شاگردان و درس آموختگان مکتب وی تبدیل شده است.

وی با اشاره به زحمات بیش از 17 سال امامت جمعه آیت الله یکتایی درشهرستان خلخال، تربیت طلاب، تاسیس حوزه علمیه، درس اخلاق و تبلیغات دینی ایشان در مبارزه با رژیم طاغوت را یادآور شد و بیان داشت: این عالم وارسته عامل به عمل و در محضر مردم بودند.

امام جمعه خلخال تاسیس حوزه علمیه جعفریه را یکی از برکات حضور آیت الله یکتایی در شهرستان خلخال عنوان کرد و گفت: آیت الله یکتایی همواره مدافع نظام، انقلاب و ولایت فقیه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل در این مراسم که جمع کثیری از طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران و جمع کثیری از مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند از کتاب منظومه فکری آیت الله یکتایی با تالیف سید محمد مسعود نقیب رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سالگرد گرامیداشت آیت الله یکتایی در خلخال برگزار شد

اولین سالگرد گرامیداشت آیت الله یکتایی در خلخال برگزار شد