مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اسفند 1397 ساعت 09:162019-03-11فرهنگي

مدیرعامل کمپانی برادران وارنر عذرخواهی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، مدیرعامل کمپانی برادران وارنر به دنبال گزارش هالیوود ریپورتر درباره رابطه غیراخلافی این مدیرعامل با یک بازیگر زن و ایجاد رابطه جنسی برای حمایت کاری از این بازیگر، - کوین سوجیهارا مدیرعامل و رییس هیات مدیره کمپانی برادران وارنر با صدرو بیانیه ای به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، مدیرعامل کمپانی برادران وارنر به دنبال گزارش هالیوود ریپورتر درباره رابطه غیراخلافی این مدیرعامل با یک بازیگر زن و ایجاد رابطه جنسی برای حمایت کاری از این بازیگر، گفت: از نوع رفتارش شرمنده است.

وی نوشت: عمیقاً از اشتباهاتی که در زندگی شخصی ام مرتکب شده ام متأسفم.

به شدت هم متأسفم که این رفتار موجب آزرده شدن کمپانی و همه شما ها شده است.

استودیو وارنر میدیا در پاییز 2017 چنین اتهامی را بررسی کرده بود، ولی نتیجه این بود که شوجیهارای متأهل هیچ سوء استفاده ای از قدرت خود در کمپانی نکرده است.

با این حال انتشار گزارشی مبنی بر رابطه بین شوجیهارا و شارلوت کرک بازیگر بریتانیایی که با لو رفتن پیامک های آن ها به دست آمده بود و با وجود تاکید این بازیگر که هیچ رفتار نامناسبی از شوجیهارا وجود نداشته، کمپانی وارنر اعلام کرد در این باره دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل کمپانی برادران وارنر عذرخواهی کرد

مدیرعامل کمپانی برادران وارنر عذرخواهی کرد