مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اسفند 1397 ساعت 10:302019-03-11فرهنگي

یادنامه غلامحسن اولاد رونمایی می شود


معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از رونمایی یادنامه و آخرین کتاب زنده یاد غلامحسن اولاد با عنوان آسمان حرف می زند با من خبر داد.

- معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از رونمایی یادنامه و آخرین کتاب زنده یاد غلامحسن اولاد با عنوان " آسمان حرف می زند با من" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی امیدبخش با بیان این که قرار شد پس از درگذشت غلامحسن اولاد یادنامه ای از اندیشه ها و آثار این شاعر بلندآوازه ایران جمع آوری و چاپ شود گفت: مراحل نهایی به سرانجام رسیده و اهالی قلم نیز نظرات و دیدگاه های خود را در قالب های نوشته و شعر در این باره بیان کرده اند که در مجلدی منتشر شده است.

او همچنین با بیان این که دکتر خالصی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و مجاهد تقی از فرهنگوران استان فارس، در گردآوری و انتشار این اثر همراهی کرده اند اظهار کرد: این دو اندیشمند، زحمت اصلی گردآوری و انتخاب خاطرات و مقالات مربوطه را در دو بخش برعهده داشتند.

امیدبخش گفت: برگزیده هایی از 11 کتاب استاد اولاد با عنوان آخرین منتخب مجموعه های این شاعر و نویسنده فقید، با نظارت دکتر خالصی گردآوری شده که در انتهای کتاب یادنامه منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادنامه غلامحسن اولاد رونمایی می شود

یادنامه غلامحسن اولاد رونمایی می شود