مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 00:312019-03-11سياسي

واکنش بطحایی به جایزه خودروی سواری برای نفر برتر کنکور 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، یکی از نکاتی که سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش بر آن تأکید دارد و بارها در سخنرانی ها، جلسات و همایش ها بر آن اشاره کرده، - وزیر آموزش و پرورش به موضوع تبلیغات اهدای خودروی سواری و 99 جایزه به برترین های کنکور 98 توسط آموزش و پرورش یک استان، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، یکی از نکاتی که سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش بر آن تأکید دارد و بارها در سخنرانی ها، جلسات و همایش ها بر آن اشاره کرده، تأثیر منفی کنکور در نظام آموزش و پرورش است اما به نظر می رسد عملکرد بدنه آموزش و پرورش این باور را ندارد.

در شرایطی که وزیر آموزش و پرورش، کنکور را دشمن تربیت می داند و معتقد است که کنکور تیشه به ریشه تربیت صحیح می زند، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تبلیغات می کند که به نفر برتر کنکور، خودروی سواری جایزه می دهد و همچنین 99 جایزه دیگر نیز برای برترین های کنکور در نظر گرفته است.

در همین راستا نیز چندی پیش در خبرگزاری فارس، مطلبی منتشر شد با این عنوان اینکه آموزش و پرورش با دست پس می زند با پا پیش می کشد! و البته در این چند روز پاسخی از سوی آموزش و پرورش منتشر نشده است و به همین دلیل سراغ وزیر آموزش و پرورش رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بطحایی به جایزه خودروی سواری برای نفر برتر کنکور 98

واکنش بطحایی به جایزه خودروی سواری برای نفر برتر کنکور 98