مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 01:062019-03-11سياسي

فرماندار سنندج: جشن نوروز در کردستان با نگاه ویژه به توسعه گردشگری برگزار شود


جشن نوروز در کردستان با نگاه ویژه به توسعه گردشگری برگزار شود چرا که توسعه گردشگری به کمک مردم و با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و طبیعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدابراهیم زارعی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سنندج که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، نوروز را یک رویداد فرهنگی کم نظیر در دنیا دانست که به نام ایرانیان ثبت شده است و اظهار کرد: در هر نقطه از دنیا که نوروز گرامی داشته شود، قلمرو فرهنگی ایرانیان محسوب می شود.

وی افزود: باید این فرصت را غنیمت شمرده و برنامه هایی را متناسب با این رویداد ارائه داد.

فرماندار سنندج گفت: استان کردستان به عنوان مقصد گردشگران معرفی شده است که با توسعه گردشگری می توان توسعه استان را سرعت بخشید.

وی کردستان را دارای ثروت های طبیعی و فرهنگی فراوانی دانست و تصریح کرد: ثروت های فرهنگی در برگیرنده آداب، رسوم، آیین، لباس، مراسمات، آثار تاریخی، ابنیه و روستاهایی است که به عنوان گنجینه های بی نظیر معنوی استان شناخته می شوند.

  زارعی با ذکر اینکه باید تلاش کرد تا برندسازی را در روستاهای استان در پیش گرفت و دنبال کرد، ادامه داد: در این ایام خاص که گردشگران در استان حضور می یابند، صنایع دستی، غذاهای بومی و محلی و دیگر ویژگی های خاص هر منطقه از استان به عنوان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سنندج: جشن نوروز در کردستان با نگاه ویژه به توسعه گردشگری برگزار شود

فرماندار سنندج: جشن نوروز در کردستان با نگاه ویژه به توسعه گردشگری برگزار شود