مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 12:012019-03-12ورزشي

درپی شکایت صالحی امیری الیاس نادران سکوت را شکست


الیاس نادران با شکستن سکوت چندین ماهه خود درباره شکایت صالحی امیری نوشته است: بنده تا آخر پای حرف هایی که زده ام می ایستم و هزینه اش را هم می پردازم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دادگاه شکایت سیدرضا صالحی امیری علیه الیاس نادران نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ساعت 13 روز شنبه هجدهم اسفند ماه در دادگاه شعبه 1057 کیفری کارکنان دولت در مجتمع قضایی کارکنان دولت و با ممانعت از حضور خبرنگاران و نمایندگان افکار عمومی برگزار شد.

نادران در سال 1392 در زمان معرفی صالحی امیری برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان در رد صلاحیت وی برای این پست، مواردی را به همراه تنی چند از نمایندگان مطرح نمود که موجب عدم رای اعتماد به صالحی امیری گردید.

صالحی امیری در مورد نطق مخالفت الیاس نادران شکایت کرد ولی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، اظهارات نادران را بر اساس اصل 86 قانون اساسی و ماده 9 نظارت بر رفتار نمایندگان مطابق وظایف نمایندگی اعلام کرد و لیکن با پیگیری صالحی امیری و عدم اطلاع نادران از شکایت مطروحه، در مردادماه سال جاری بصورت غیابی دادگاه تشکیل و در آبان ماه حکم محکومیت نادران صادر گردید.

نادران ناگفته های بسیاری از مدیریت صالحی امیری از زمان التقاط تا قاچاق سوخت و تا امروز در اختیار دارد که در صورت صلاحدید در روزهای آتی منتشر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درپی شکایت صالحی امیری الیاس نادران سکوت را شکست

درپی شکایت صالحی امیری الیاس نادران سکوت را شکست