مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 13:402019-03-12اقتصادي

پول نو از کجا بخریم؟


بانک مرکزی برای خرید اسکناس نو برخی شعب بانک ها را معرفی کرده، اما بسته های اسکناس نو با قیمت های بالاتر در بازار آزاد نیز به فروش می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر سال از نیمه اسفندماه کشور رنگ و بوی سال نو به خود می گیرد و در این میان اسکناس های نو طرفدار زیادی پیدا می کند و مردم برای عیدی دادن اسکناس نو تهیه می کنند.

بانک مرکزی نیز برای تأمین نیاز مردم در برخی شعب خود اسکناس نو توزیع می کند و مردم نیز می توانند برای دریافت این اسکناس ها به شعب معرفی شده مراجعه کنند.

در این میان اما بازار آزاد اسکناس نو نیز همیشه در فردوسی در روزهای پایانی سال داغ بوده است، با این تفاوت که مردم اسکناس را از بانک ها با قیمت واقعی خود دریافت می کنند و برای خرید اسکناس نو از بازار آزاد باید رقم بیشتری پرداخت کنند.

در همین راستا، بانک مرکزی نیز در روزهای گذشته شعب توزیع کننده اسکناس نو را معرفی کرد که مردم می توانند برای خرید این اسکناس ها به این شعب مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، فروش اسکناس نو در شعب معرفی شده از سوی بانک مرکزی از چهارشنبه (22 اسفند) تا دوشنبه (27 اسفند) انجام می شود که شعب منتخب بانک های ملی، صادرات، ملت، اقتصاد نوین، سپه، گردشگری، پست بانک، سینا، رفاه کارگران، پارسیان، پاسارگاد و سرمایه در سطح استان تهران نسبت به توزیع اسکناس نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول نو از کجا بخریم؟

پول نو از کجا بخریم؟