مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 15:202019-03-12فرهنگي

کنسرتی به مناسبت تولد یک نوازنده پیانو


«شب سامان احتشامی» در دو شب برگزار می شود.

- شب سامان احتشامی در دو شب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با سالروز تولد سامان احتشامی - آهنگساز و نوازنده پیانو - سی ام فروردین ماه شب سامان احتشامی با آثاری از ساخته های او و رهبری مهدی وجدانی در در تالار وحدت برگزار می شود؛ البته این کنسرت برای ششم اردیبهشت ماه نیز تمدید شده است.

این کنسرت شامل قطعاتی چون چهارمضراب، تمنا، رنگ تمنا، ترانه های قدیمی، سپیدار، غروب در باغ، روح افزا، زندگی، غزل باغ، راز باغ و … است که تنظیم برای پیانو، سازهای زهی و سازهای کوبه ای را نیز خودِ این آهنگساز انجام داده است.

احتشامی درباره این کنسرت می گوید: خوشحالم که مخاطبان هم چنان از موسیقی بی کلام استقبال می کنند؛ هر دو سانس کنسرت در کمتر از یک روز به پایان رسید و با توجه به بی کلام بودنِ این برنامه و عدم حضورِ خواننده، این موضوع برایم بسیار باعث خرسندی است و از مردم سپاس گزارم؛ چرا که در این سال ها همواره موسیقی برایم وسیله ای برای ارتباط با مردم بوده است و سعی کرده ام باعثِ شادمانی آنان شوم و حالا گمان می کنم که توانسته ام به هدفی که همواره به آن توجه داشته ام، برسم.

من در این کنسرت خودم به عنوان نوازنده ی پیانو حضور دارم و با همراهی ارکستر زهی و سازهای ضربی، مدل های مختلف چهارمضراب را بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرتی به مناسبت تولد یک نوازنده پیانو

کنسرتی به مناسبت تولد یک نوازنده پیانو