مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 16:162019-03-12بين الملل

عون: تعرض اسراییل به حاکمیت لبنان باید متوقف شود


رییس جمهور لبنان به معاون دبیرکل سازمان ملل گفت، رژیم صهیونیستی همچنان با ترسیم مرزهای دریایی مخالفت می کند و تعرض های این رژیم به حاکمیت زمینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک هیأت پارلمانی فرانسه امروز (سه شنبه) با میشل عون رییس جمهور لبنان دیدار کرد.

بر اساس گزارش وبگاه النشره ، عون در این دیدار اعلام کرد: تمایل داریم فرانسه و اروپا به ما در بازگرداندن آوارگان (سوری) کمک کنند، خصوصا اینکه گزارش های حاکی از آن است که آوارگان بازگشته به کشورشان، در شرایطی آرام و مطمئن زندگی می کنند.

جان پی یر لاکروا معاون دبیر کل سازمان ملل در روند صلح نیز با رییس جمهور لبنان دیدار و عون در این دیدار اعلام کرد، علی رغم پیشنهادهای داده شده، اسراییل همچنان با ترسیم مرزهای دریایی مخالفت می کند.

وی همچنین تأکید کرد، تعرض های رژیم صهیونیستی به حاکمیت زمینی، دریایی و هوایی لبنان باید متوقف شود.

لاکروا هم در این دیدار بر اهمیت همکاری با دولت لبنان در زمینه های مختلف بویژه عملکرد یونیفل (نیروهای حافظ صلاح سازمان ملل) تأکید کرد گفت، امید می رود با تشکیل دولت جدید این همکاری بیشتر شود.

سال گذشته (2018) بود که اختلافات لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر بلوک نفتی شماره 9 تشدید شد و در پی میانجی گری برخی طرف ها از جمله آمریکا، این تنش ها کاهش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون: تعرض اسراییل به حاکمیت لبنان باید متوقف شود

عون: تعرض اسراییل به حاکمیت لبنان باید متوقف شود