مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 10:002019-03-13بين الملل

تکرار ادعای ناپدید شدن لوینسون در ایران در لایحه جدید کنگره آمریکا


کنگره آمریکا روز گذشته با ارائه لایحه جدید بر ادعای آمریکا مبنی بر مفقود شدن باب لوینسون، مامور اف بی آی در ایران تاکید کرد و از ایران خواست تا برای پیدا کردن و بازگرداندن آن همکاری کند.

- تکرار ادعای ناپدید شدن لوینسون در ایران در لایحه جدید کنگره آمریکا کنگره آمریکا روز گذشته با ارائه لایحه جدید بر ادعای آمریکا مبنی بر مفقود شدن باب لوینسون، مامور اف بی آی در ایران تاکید کرد و از ایران خواست تا برای پیدا کردن و بازگرداندن آن همکاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت روزنامه آمریکایی سان سنتینل، تد دوچ نماینده دموکرات کنگره آمریکا و سناتور مارکو روبیو، لایحه ای را معرفی کردند که از ایران می خواهد آن چه تعهدات آن برای همکاری در مورد باب لوینسون عنوان شده است، انجام دهد.

تد دوچ در بیانیه ای که از دفتر وی منتشر شد در این باره گفته است: دوازده سال پس از مفقود شدن باب لوینسون، ما هنوز او را فراموش نکرده ایم .

وی در ادامه افزود: ما به معطوف ساختن توجه ها به پرونده او ادامه داده و از دولت (ترامپ) می خواهیم تا بازگشت باب لوینسون را در اولویت قرار دهد.

برگرداندن آمریکایی ها به خانه باید برای ما در اولویت باشد و با این هدف، دوباره از جهانیان می خواهیم تا باب را به یاد آورده و کمک کنند او را به خانه بازگردانیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعای ناپدید شدن لوینسون در ایران در لایحه جدید کنگره آمریکا

تکرار ادعای ناپدید شدن لوینسون در ایران در لایحه جدید کنگره آمریکا