مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 13:512019-03-13سياسي

استاندار البرز: حفظ حرمت رسانه ها اولویت نماینده دولت در استان البرز است


حفظ حرمت رسانه ها و ایجاد امنیت برای فعالیت آن ها از اولویت های نماینده دولت در استان البرز است.

- خبرگزاری فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در نشست تخصصی با اصحاب رسانه که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با نظر بر اهمیت رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی گفت: حفظ حرمت رسانه ها و ایجاد امنیت برای فعالیت آن ها از اولویت های نماینده دولت در استان البرز است.

استاندار البرز با نظر بر این مطلب که امروز فرصت ارزشمندی برای بنده ایجاد شد تا در کنار کسانی که باشم که به دور از نگاه های سیاسی، اجتماعی و قومی نقطه نظرات خود را بیان کردند، توضیح داد: رسانه ها و مطبوعات نقش بسزایی را در تامین امنیت و آرامش شهروندان و نیز پاسخگویی دولت ایفا می نمایند و لازم است دولت ها دریابند که به صورت مستمر توسط رسانه ها رصد می شوند.

شهبازی عنوان کرد: در حال حاضر، در شرایطی که دشمنان برای کشور در نظر گرفته اند که خوشبختانه در این امر موفق نشده اند، رسانه ها به دنبال ارائه راهکارها و پیشنهادات و نیز ایجاد اعتماد به نفس در مسئولین هستند تا بتوانند با آرامش و تسهیل گری به امور مردم رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: روشن سازی افکار عمومی و توجه ویژه مسؤولین بر این موضوع یکی از الزامات بوده که هیچ دولتی بدون توجه به آن ها نمی تواند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: حفظ حرمت رسانه ها اولویت نماینده دولت در استان البرز است

استاندار البرز: حفظ حرمت رسانه ها اولویت نماینده دولت در استان البرز است