مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 15:212019-03-13حوادث

جزییات تیراندازی پلیس در بزرگراه ستاری


رییس کلانتری 133 شهر زیبا از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو طی تعقیب و گریز پیچیده پلیسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ظهر روز گذشته طی تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد سه مرد جوان در خیابان فردوس غرب، قصد سرقت یک دستگاه خودروی پراید پارک شده در این محدوده را دارند.

  برپایه این گزارش سریعا  ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شده که با حضور در محل مشاهده می کنند سه نفر سارق در محدوده آدرس اعلامی، قصد سرقت یک دستگاه خودروی پراید را دارند و با یک دستگاه پراید هاچ بک سبز رنگ برای ارتکاب به این سرقت در محل حضور داشتند.

  بلافاصله با رویت این سه سارق، پلاک خودروی هاچ بک سبز رنگ مورد استعلام قرار گرفت که مشخص شد پنج روز پیش این خودرو در محدوده کلانتری 111 هفت چنار به سرقت رفته است.

  با اطلاع از این موضوع بلافاصله ماموران وارد عمل شده و دستور ایست برای توقف سارقان صادر کردند که سارقان متواری شده و بعد از یک ربع تعقیب و گریز، خودروی پراید هاچ بک سبز رنگ مذکور از دید گشت کلانتری مخفی شدو به این وسیله سارقان فرار می کنند.

  این اقدام سارقان ماموران کلانتری را دلسرد نکرد و آنها در ادامه مشخصات خودروی مذکور را به سایر گشت های پلیسی اعلام می کنند که واحدهای گشت کلانتری 133 برای بار دوم موفق به دیدن خودروی هاچ بک سبز رنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تیراندازی پلیس در بزرگراه ستاری

جزییات تیراندازی پلیس در بزرگراه ستاری