مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 ساعت 13:252019-03-14اقتصادي

تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب نوشهر در آینده نزدیک


شهردار نوشهر از تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی امانی در نشست خبری پایان سال 97 که با حضور اعضای شورای شهر بندری نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه بودجه 38 میلیارد و 850 تومانی شهرداری نوشهر پس از 7 سال محقق شد، اظهار کرد: طی چند روز آینده از پایان سال، از بودجه پیش بینی شده عبور خواهیم کرد و برای بودجه سال 98 طوری نوشته شده است که متممی دیده می شود.

وی با بیان اینکه یک چهارم بدهی شهرداری دو دوره گذشته یعنی حدود چهار میلیارد تومان پرداخت شد تصریح کرد: بدهی شهرداری یکی از بزرگترین دغدغه های توسعه نوشهر است که باید در سال 98 به روز شود.

شهردار نوشهر با اشاره به اینکه طی سال های گذشته اتفاقات زیادی در راستای تغییر مبلمان شهری صورت نگرفت، تصریح کرد: برای دسترسی آسان مردم به کمربندی نوشهر و رهایی از بار ترافیک تملک برخی از ساختمان های طول مسیر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سیزدهمین ساختمان در معرض سیلاب رودخانه نوشهر نیز تملک و تخریب شد و 15 ساختمان دیگر باقیمانده است، گفت: ساخت دیواره حفاظتی در مجاورت رودخانه در برخی خیابان های نوشهر در دستور کار قرار دارد.

شهردار نوشهر با تاکید بر رویکرد شهرداری مبنی بر توزیع عادلانه اعتبارات و سطح خدمات در سطح شهر خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب نوشهر در آینده نزدیک

تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب نوشهر در آینده نزدیک