مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 08:362019-03-15اقتصادي

شهردار نوشهر خبر داد تحقق بودجه بیش از 38 میلیارد تومانی شهرداری برای نوشهر


شهردار نوشهر از تحقق بودجه بیش از 38 میلیارد تومانی شهرداری برای نخستین بار در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر،علی امانی در نشست خبری پایان سال به همراه اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر با اشاره به اینکه بودجه 38 میلیارد و 850 تومانی در شهرداری نوشهر برای نخستین بار محقق شده است، اظهار کرد: میلیارد تومان از بدهی شهرداری تسویه شد و این در سال 98 به روز خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیزدهمین ساختمان در معرض سیلاب رودخانه نوشهر تخریب و تملک شد، افزود: دیواره خیابان بهارستان شمالی 24 و 9 احداث شد و بخشی از معابر که آب های سطحی باعث تخریب آسفالت شد کانال کِشی صورت گرفت و همچنین در پارک نگین نیز مشکلات آب های سطحی مرتفع شد.

شهردار نوشهر گفت: مبلمان شهری نوشهر شکیل سازی می شود و در حالی که پیش از این تیرهای برق خیابان شهید کریمی، بهار آزادی و بلوار امام رضا (ع) نیز زیباسازی شد و نهضت آسفالت سازی هم با رویکرد جدید در معابر بمب بست شهری نوشهر در حال انجام است.

وی افتتاح نیروگاه زباله سوز، مجتمع بزرگ تجاری همافران، احداث پارک مجهز در سیترا و پارک آبی در نوشهر را در سال 98 محتمل دانست و عنوان کرد: احداث دیواره شهر رود و بتن ریزی کف رودخانه نیز در سال 98 انجام می شود و این در حالی است که مهم ترین و برجسته ترین پروژه سال 98 احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نوشهر خبر داد تحقق بودجه بیش از 38 میلیارد تومانی شهرداری برای نوشهر

شهردار نوشهر خبر داد تحقق بودجه بیش از 38 میلیارد تومانی شهرداری برای نوشهر