مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 10:262019-03-15سياسي

استاندار فارس: بیانیه گام دوم باید به برنامه عملیاتی تبدیل شود


بیانیه گام دوم انقلاب باید به برنامه عملیاتی تبدیل شده و به عنوان دستور کار در اختیار بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در مراسم تقدیر از کشاورزان نمونه استان با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان یک راهبرد مورد توجه مدیران قرار داشته باشد، اظهارداشت: باید بر اساس این بیانیه برای تمدن سازی در آینده فعالیت کنیم؛ چرا که استقرار نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است و باید به اهداف متعالی نظام و انقلاب نائل شویم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که در بیانیه گام دوم انقلاب به موضوعاتی همچون اقتصاد دانش بنیان، استفاده از نیروهای جوان، استفاده از علم و دانش، توجه به ظرفیت های موجود و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود اشاره شده است، افزود: شناسایی توانمندی های نهفته و و ارائه برنامه برای استفاده از این توانمندی ها موجب حرکت جدی کشور به سمت تمدن سازی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که یکی از بخش های اساسی کشور، اقتصادکشاورزی است که از جمله بخش های مولد و پایه اقتصاد و تامین کننده نیازهای اساسی کشور در زمینه مواد غذایی به شمار می رود، افزود: در استان فارس پایه فعالیت ها، بخش کشاورزی است؛ هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: بیانیه گام دوم باید به برنامه عملیاتی تبدیل شود

استاندار فارس: بیانیه گام دوم باید به برنامه عملیاتی تبدیل شود