مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 12:352019-03-15فرهنگي

پرتره 175 ساله «چارلز دیکنز» رونمایی می شود


نقاشی پرتره از «چارلز دیکنز» که برای مدت 130 سال گم شده بود به زودی در خانه سابق این نویسنده بزرگ انگلیسی به نمایش گذاشته می شود.

- نقاشی پرتره از چارلز دیکنز که برای مدت 130 سال گم شده بود به زودی در خانه سابق این نویسنده بزرگ انگلیسی به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، این نقاشی که اثر مارگارت ژیلیه است از تاریخ دوم تا هفتم آوریل در خانه موزه چارلز دیکنز در غرب لندن به نمایش گذاشته می شود، خانه ای که دیکنز در آن الیور توییست و نیکلاس نیکلبی را نوشت، یادداشت های پیکویک را کامل کرد و نگارش رمان تاریخی بارنابی روج را آغاز کرد.

دیکنز در سال 1837 همراه با خانواده اش به خانه بلومبزبری نقل مکان کرد و این خانه موزه در حال حاضر دارای بزرگ ترین مجموعه اجناسی است که مربوط به زندگی و کار دیکنز است.

خانه موزه چارلز دیکنز در تلاش است هزینه 180 هزار پوندی خرید این نقاشی پرتره را از طریق نمایش آن تأمین کند و تاکنون نیز 65 هزار پوند نیز جمع آوری کرده است.

این نقاشی در سال 2017 در یک حراجی لوازم خانگی در آفریقای جنوبی خریداری شد و سال گذشته پس از بررسی در گالری فیلیپ مولد لندن تأیید شده که اثر مارگارت ژیلیه و تصویرگر چهره چارلز دیکنز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتره 175 ساله «چارلز دیکنز» رونمایی می شود

پرتره 175 ساله «چارلز دیکنز» رونمایی می شود