مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 14:412019-03-15سياسي

امام جمعه شاهین شهر: استقبال از روحانی در عراق شکستی دیگر برای امریکا بود


استقبال باشکوه مقامات و شخصیت های عراقی از رییس جمهور کشورمان نشانه شکست های نقشه های و توطئه های تفرقه افکنانه آمریکا بین دو کشور عراق و جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، حجت الاسلام مرتضی ملکیان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شاهین شهر اظهار کرد: استقبال باشکوه مقامات و شخصیت های عراقی از رییس جمهور کشورمان نشانه شکست های نقشه های و توطئه های تفرقه افکنانه آمریکا بین دو کشور عراق و جمهوری اسلامی ایران است و بار دیگر آمریکا شکست برنامه های تفرقه افکنانه و جنگ طلبانه خود را در این کشور تجربه کرد.

امام جمعه شاهین شهر خاطرنشان کرد: این سفر ثمرات پر برکتی برای هر دو کشور به ارمغان خواهد آورد که از افزایش سطح مبادلات تجاری به 20 میلیارد دلار، حذف روادید گردشگری بین دو کشور و تکمیل راه آهن خرمشهر-شلمچه - بصره از جمله نتایج این سفر تاریخی بوده است.

وی ادامه داد: در حالی که مقامات عراقی استقبال کم نظیری از رییس جمهور کشورمان کردند که در سفر پنهانی و دزدانه ترامپ رییس جمهور آمریکا به کشورشان به استقبالش نرفتند و ترامپ ناچار شد بدون هیچ دستاوردی عراق را ترک کند.

ملکیان اظهار داشت: این شکست رییس جمهور آمریکا درحالی که رقم خورد که ترامپ اعتراف کرده بود برای پیشبرد نقشه های آمریکا در غرب آسیا 7 تریلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شاهین شهر: استقبال از روحانی در عراق شکستی دیگر برای امریکا بود

امام جمعه شاهین شهر: استقبال از روحانی در عراق شکستی دیگر برای امریکا بود