مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 13:402019-03-16سياسي

سند ملی حمایت از کالای داخلی تدوین می شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که در جلسه امروز دستگاه ها گزارشی از عملکرد خود را برای حمایت از کالای ایرانی ارائه کردند، گفت: در این جلسه مقرر شد تا با همکاری وزارت آموزش وپرورش، - سازمان صدا و سیما و وزارت ارشاد سند ملی حمایت از کالای داخلی تدوین شود و آن را تا سه ماه اول سال 98 ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعیدرضا عاملی در حاشیه جلسه ای با موضوع تصویب سند حمایت از کالای ایرانی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه موضوع این جلسه حمایت از کالای ساخت ایران بوده است، افزود: در 18 اردیبهشت ماه امسال به دنبال نام گذاری سال با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای را در این زمینه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه این مصوبه از سوی رییس جمهور به دستگاه ها ابلاغ شد، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه دستگاه های دولتی مکلف به خرید کالای ایرانی شدند.

عاملی با تاکید بر اینکه این جلسه در خصوص ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها در این زمینه بوده است، خاطر نشان کرد: از برنامه اول توسعه تا برنامه ششم توسعه حدود 870 مصوبه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شده است که 18 درصد میزان از این مصوبه به تولید و حمایت و بومی سازی کالای ایرانی اختصاص داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی حمایت از کالای داخلی تدوین می شود

سند ملی حمایت از کالای داخلی تدوین می شود