مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 14:102019-03-16اقتصادي

بنز و بی ام و ارزان شدند


خودروسازان آلمانی نظیر مرسدس بنز و بی ام و تحت تأثیر تصمیم جدید دولت چین برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده، قیمت خودروهای خود در این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو شرکت خودروسازی مرسدس بنز و بی ام و گزینه روی میز خودروسازان آلمانی روز شنبه اعلام کردند که تحت تأثیر تصمیم و اقدام جدید دولت چین برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده بر محصولات مختلف ( VAT) ، قیمت خودروهای تولیدی و عرضه شده خود در بازار چین را به میزان چشمگیری کاهش خواهند داد .

این بدان معناست که خودروسازان آلمانی نمی خواهند که تحت تأثیر این اقدام جدید دولت چین، دچار کاهش میزان فروش و در نتیجه افت شدید درآمدزایی و سودآوری شوند چراکه بازار خودروی چین با توجه به جمعیت بسیار بالای مشتریان، تقاضای بالا و تنوع در سلایق مختلف همواره از اهمیت خاص و بسزایی برای شرکت های خودروساز و تکنولوژی برخوردار است و برای همین هم تحت هیچ شرایطی نمی خواهند مشتریان خود را در این بازار از دست بدهند چراکه متحمل ضرر و زیان های گسترده و خسارات جبران ناپذیر مالی خواهند شد.

با تصمیم جدید دولت چین برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده بر روی محصولات مختلف، قیمت خودرو در این کشور نیز کاهش و افت شدیدی را تجربه خواهد کرد و این امر به عقیده کارشناسان و تحلیلگران همان چیزی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنز و بی ام و ارزان شدند

بنز و بی ام و ارزان شدند