مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 14:112019-03-16سياسي

تفکر مدیریتی بنیاد مستضعفان، مردم محور است نه پروژه محور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمد سعیدی کیا با اشاره به اینکه باید بستری فراهم شود تا مردم در نقاط محروم فعال شوند و کار کنند، اظهار کرد: - رییس بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی گفت: در مناطق محروم پروژه ها را با هدف اینکه بستری برای کار و تلاش مردم فراهم کنیم، در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمد سعیدی کیا با اشاره به اینکه باید بستری فراهم شود تا مردم در نقاط محروم فعال شوند و کار کنند، اظهار کرد: ما در مناطق محروم با تفکری وارد می شویم که اقدامات مردم محور باشد نه پروژه محور، چون ظرفیت مردمی در این مناطق بسیار گسترده و ایده آل است و مهمتر اینکه وقتی کار در این مناطق رونق داشته باشد دیگر مردم به حاشیه های شهر پناه نمی برند و در روستا ها و مناطق زندگی خود روزگار می گذرانند.

وی با بیان اینکه بیش از 250 وام 200 میلیون ریالی یارانه دار به مردم قلعه گنج اعطا شده است، افزود: با هر 20 میلیون تومان یک حرفه و چند شغل راه افتاده و مردم با همت خودشان به کارهایی، چون نانوایی یا عطاری روی آورده اند که این اتفاقات را باید در مناطق محروم به فال نیک گرفت.

رییس بنیاد مستضعفین با اشاره به اینکه ظرف چند دهه اخیر و در انقلاب اسلامی در روستا ها کار های خوبی صورت گرفته و تاسیسات زیربنایی زیادی ساخته شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر مدیریتی بنیاد مستضعفان، مردم محور است نه پروژه محور

تفکر مدیریتی بنیاد مستضعفان، مردم محور است نه پروژه محور