مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 16:162019-03-16ورزشي

صدر فهرست 100 ورزشکار برتر سال 2018 در تسخیر رونالدو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز شنبه نوشت: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی همواره در 10 سال اخیر از بسیاری جوانب در زمین بازی، - کریستیانو رونالدو فوق ستاره باشگاه یوونتوس با شکست دادن لیونل مسی اعجوبه باشگاه بارسلونا، رتبه نخست فهرست 100 ورزشکار برتر سال 2018 را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز شنبه نوشت: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی همواره در 10 سال اخیر از بسیاری جوانب در زمین بازی، با یکدیگر برابر بوده اند و تقریبا تمام عناوین و افتخارات فردی فوتبالی را با شکست دادن یکدیگر تصاحب کرده اند اما این بار ستاره پرتغالی با عبور از مرد آرژانتینی رتبه نخست فهرست 100 ورزشکار برتر شبکه تلویزیونی ای اس پی ان را به خود اختصاص داد.

برنده 5 توپ طلای جهان برای کسب این افتخار گوی سبقت را از بازیکنانی همچون لبرون جیمز ستاره آمریکایی بسکتبال شاغل در ان بی ای، راجر فدرر مرد اول تنیس جهان و همچنین رقیب سنتی خود یعنی لیونل مسی ربود.

ای اس پی ان برای تهیه این فهرست سه مولفه را مد نظر قرار می دهد؛ میانگین امتیاز جستجوی اینترنتی، درآمدهای تبلیغاتی و دنبال کنندگان فضای مجازی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدر فهرست 100 ورزشکار برتر سال 2018 در تسخیر رونالدو

صدر فهرست 100 ورزشکار برتر سال 2018 در تسخیر رونالدو