مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 12:102019-03-17دانش

دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی پلمب شد/اقدامی خلاف مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی


رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از پلمب دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی در این دانشگاه خبر داده و آن را حرکتی افراطی توصیف کرد و گفت: به نظر می رسد نگاه هایی در لایه هایی از دانشگاه وجود دارد که موافق دیدگاه های فرهنگی برای دانشجویان نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمامی دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی تهران روز گذشته (شنبه 25 اسفند) توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران پلمب شد.

در پی پلمب دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی تهران طی تماسی با رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از چند و چون این ماجرا باخبر شدیم.

دکتر سید مهدی طبایی در گفت وگو با ایسنا، درباره پلمب این دفاتر گفت: متأسفانه برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران در یک اقدام یک طرفه و به دور از شئون اداری و شئون رفتاری و با هتک حرمت نهاد جهاد دانشگاهی اقدام به تعویض قفل ها و پلمب برخی دفاتر فرهنگی که طی 40 سال گذشته در اختیار دانشجویان این نهاد بوده کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه در آستانه 40 سالگی انقلاب این گونه رفتارها با نهادی مثل جهاد دانشگاهی جای پرسش اساسی دارد.

امیدوار هستیم که با وساطت مسئولان ارشد دانشگاه و با توبیخ عوامل اجرایی این اقدام غیر معمول تبدیل به بحران بزرگ تری در میان دانشجویان نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی پلمب شد/اقدامی خلاف مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی پلمب شد/اقدامی خلاف مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی