مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 13:252019-03-17اجتماعي

هزینه اقامت یک شب در مدارس سمنان چقدر است؟


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امیدوارم آموزش و پرورش روزی فارغ از برنامه هایی همچون مهمانداری، مدرسه سازی، مدیریت درمانگاه و.

تمرکزش فقط و فقط معطوف به آموزش و پرورش باشد و لاغیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمد دستورانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش نباید خانه معلم و درمانگاه داشته باشد و یا همکاران ما مجبور باشند که در ایام تعطیلات برای خدمات دهی به مسافران از فضای مدارس استفاده کنند و یا خود در سفر به جای استقرار در هتل ها در مدارس آموزش و پرورش مستقر شوند.

وی با بیان این که اگر خود متولی و تصمیم گیر در سطح ملی باشم اولین کاری که در آموزش و پرورش خواهم کرد تعطیلی خانه های معلم و درمانگاه ها خواهد بود، افزود: این گونه کارها بخش زیادی از انرژی و توان آموزش و پرورش را می گیرد و این در حالی است که همه تمرکز مدیران مدارس ما باید معطوف به آموزش و پرورش باشد نه چیز دیگری.

آرزویی دور و دراز برای معلمان وی با بیان این که آرزو دارم که روزی همکاران معلم ما در تعطیلات بتوانند با خانواده به بهترین هتل ها رفته و خدمات دریافت کنند، ادامه داد: باور عمیق دارم که نباید از فضای آموزش و پرورش و مدرسه به عنوان فضای اقامتی استفاده شود، اما در شرایط فعلی ناگزیر به این هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اقامت یک شب در مدارس سمنان چقدر است؟

هزینه اقامت یک شب در مدارس سمنان چقدر است؟