مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 18:202019-03-17سياسي

افتتاح موزه موسسه «اطلاعات» در سال 98


روزنامه «اطلاعات» در ویژه نامه نوروزی خود خبر از افتتاح موزه موسسه «اطلاعات» با حضور دستگاه ها و آلات و ادوات قدیمی چاپ در سال 98 خبر داده است.

- نگاهی به ویژه نامه های نوروزی روزنامه های اطلاعات و آفتاب یزد افتتاح موزه موسسه اطلاعات در سال 98 روزنامه اطلاعات در ویژه نامه نوروزی خود خبر از افتتاح موزه موسسه اطلاعات با حضور دستگاه ها و آلات و ادوات قدیمی چاپ در سال 98 خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالنامه روزنامه اطلاعات به مدیر مسؤولی سید محمود دعایی، با عنوان نوروزنامه اطلاعات در 48 صفحه منتشر شده است.

در این سالنامه از افتتاح موزه مؤسسه اطلاعات خبر داده و نوشته شده است: تا پیش از این برخی از دستگاه ها و آلات و ادوات قدیمی چاپ و نشر متعلق به مؤسسه اطلاعات در یک سالن کوچک نگهداری می شدند که بازدیدکنندگان از مؤسسه می توانستند از آنها هم دیدن کنند.

اما امسال بالاخره بعد از سال ها، ایده توسعه این قسمت که به عنوان موزه مؤسسه اطلاعات شناخته می شد تا حد یک موزه تماشایی به همت برخی از کارکنان مؤسسه اجرایی شد.

سید محمد هاشمی، مسؤول احداث و توسعه موزه روزنامه اطلاعات در این زمینه گفته است: این اتفاق برای اولین بار است که می افتد و تنها نشریه ای که موزه دارد، مؤسسه اطلاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح موزه موسسه «اطلاعات» در سال 98

افتتاح موزه موسسه «اطلاعات» در سال 98