مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 08:152019-03-18سياسي

«تهران زیباترین مقصد نوروز»


در ایام نوروز زیبایی تهران همانند سراسر نگارستان ایران بیش از هر زمان دیگر نمایان می شود و جاذبه های باشکوه طبیعی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این کلان شهر در اقلیمی کم نظیر خودنمایی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلام حیدر ابراهیمبای سلامی- عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری در شرق نوشت: در ایام نوروز زیبایی تهران همانند سراسر نگارستان ایران بیش از هر زمان دیگر نمایان می شود و جاذبه های با شکوه طبیعی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این کلان شهر در اقلیمی کم نظیر خودنمایی می کنند.

در آغاز بهار شلوغی شهر، حجم ترافیک و آلودگی هوا کاهش می یابد و گردشگران و مسافرانی که مقصد تهران را انتخاب می کنند، این فرصت را دارند که با خیالی آسوده و قیمتی ارزان از این شهر بزرگ بازدید کنند.

برای مردم تهران نیز که نوروز را در شهر می مانند، زمانی مناسب پدید می آید تا با آرامش بیشتر با شهر مدرن و درهم تنیده خود آشنا شوند و از زیبایی های کم نظیر نهفته در آن لذت ببرند و از این رو است که تهران زیباترین مقصد نوروز نامیده شده است.

دلربایی البرز سفید و نمایان از هر کوی و برزن تهران و اقلیم شاداب و معتدل با سرک کشیدن قله دماوند از پیچ و خم کوچه های پاک و رها شده از غبار خیابان ها از یک سو و رایحه و طراوت شکوفه های درختان خیابان ولیعصر و پارک ساعی از سوی دیگر اگر بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تهران زیباترین مقصد نوروز»

«تهران زیباترین مقصد نوروز»