مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 12:262019-03-18اقتصادي

در گفت وگو با فارس؛ بودجه سال 98 شورای اسلامی شهر قشم تشریح شد


جزییات بودجه 250میلیارد ریالی سال آتی شورای اسلامی شهر قشم تشریح شد.

- علی رستمی فر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: بودجه سالجاری بالغ بر 270میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که تنها 80درصد آن تحقق یافت.

وی با اشاره به سعی در واقعی سازی بودجه سال آتی، افزود: بودجه سال 98 به مبلغ 250میلیارد ریال در دو حوزه عمرانی و جاری هر یک با حجم اعتبار 160 و 90 میلیارد ریال مصوب شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: حوزه عمرانی به شش سرفصل تقسیم می شود که بخش برنامه ریزی توسعه شهری با اعتباری بالغ بر 43میلیارد و 500 میلیون ریال بزرگترین سرفصل بودجه به لحاظ اعتباری را به خود تخصیص می دهد.

رستمی فر ادامه داد: سرفصل برنامه ریزی توسعه شهری از دو زیرشاخه طرح تملک اراضی و املاک مورد نیاز اجرای توسعه و عمران شهری با 30میلیارد و طرح فن آوری اطلاعات به اعتباری بالغ بر 13میلیارد و 500میلیون ریال برخوردار است.

وی برنامه هدایت و دفع آب های سطحی داخل شهری به اعتبار پنج میلیارد ریال را دومین سرفصل بودجه 98 عنوان و اضافه کرد: طرح زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر با اعتبار 17میلیارد ریال، طرح پیاده روسازی با اعتبار هشت میلیارد و طرح احداث و تکمیل پارکینگ های عمومی به اعتبار چهار میلیارد ریال برنامه شاخص سرفصل برنامه حمل و نقل و بهبودع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس؛ بودجه سال 98 شورای اسلامی شهر قشم تشریح شد

در گفت وگو با فارس؛ بودجه سال 98 شورای اسلامی شهر قشم تشریح شد