مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 13:102019-03-18سياسي

اجلاسیه شهدای صدا و سیمای کردستان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل احمدی مقدم امروز دوشنبه (27 اسفند)، در اجلاسیه شهدای صدا و سیمای کردستان،اظهار کرد: کردستان از فراز و فرودهای زیادی عبور کرد تا امروز توانسته به ساحل امنیت و آرامش برسد و خوشبختانه امروز می توانیم شاهد استانی امن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل احمدی مقدم امروز دوشنبه (27 اسفند)، در اجلاسیه شهدای صدا و سیمای کردستان،اظهار کرد: کردستان از فراز و فرودهای زیادی عبور کرد تا امروز توانسته به ساحل امنیت و آرامش برسد و خوشبختانه امروز می توانیم شاهد استانی امن، شکوفا و رو به رشد باشیم.

وی امنیت پایدار کشور را حاصل قلعه مستحکم دیدگاه امام دانست و گفت: دیدگاه دکترین امنیتی شهید بروجردی نیز از دیگر مواردی است که می توان گفت تا امروز تکرار نشده و از راهنمایان جدی مردم ایران بوده است.

وی به رخدادهای سال های 58 و 59 در کردستان اشاره کرد و افزود:پیشران اصلی نبرد و مبارزه در کردستان، مردم بومی بودند و کسانی که از سایر استان ها و مناطق کشور به منظور دفاع از این استان، فعالیت داشتند را مهاجرین می خواندند.

5400 شهید کردستان تنها شهدای بومی هستند که در دوران دفاع مقدس و همچنین در دفاع از امنیت داخلی استان نیز جان خود را فدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه شهدای صدا و سیمای کردستان برگزار شد

اجلاسیه شهدای صدا و سیمای کردستان برگزار شد