مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 15:062019-03-18سياسي

الان همه باور کرده اند آمریکا دشمن ماست/ رهبری از ابتدا گفتند نباید اعتماد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ظهر امروز در پایان آخرین جلسه هیات دولت در سال جاری و در جمع خبرنگاران، - الان همه باور کرده اند آمریکا دشمن ماست/ فعالیت های هسته ‎ای عالی پیش می رود رییس سازمان انرژی اتمی گفت: قبل از آنکه فردو تاسیسش به صورت رسمی اعلام شود، ما به محمد البرادعی این مسأله را اعلام کردیم و گفتیم ما مکانی را در فردو در حال ساختن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ظهر امروز در پایان آخرین جلسه هیات دولت در سال جاری و در جمع خبرنگاران، درخصوص ادعا های رسانه های اسراییلی درباره فردو گفت: قبل از آنکه فردو تاسیسش به صورت رسمی اعلام شود، ما به محمدالبرادعی این مسئله را اعلام کردیم و گفتیم ما مکانی را در فردو در حال ساختن هستیم.

البته آن زمان اسمش فردو نبود، بلکه سایت قم نام نداشت که به خاطر تهدیداتی که می کنند، است.

وی ادامه داد: ما گفتیم مکانی را می سازیم که قابلیت مقاومت در مقابل تهاجمات دشمن را داشته باشد لذا سایت فردو ساخته شد و این موضوع هم به مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کردیم.

البرادعی در حال رفتن به واشنگتن بود که آقای سلطانیه، سفیر وقت ایران نامه اعلام ساخت فردو را در فرودگاه به ایشان رساند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الان همه باور کرده اند آمریکا دشمن ماست/ رهبری از ابتدا گفتند نباید اعتماد کرد

الان همه باور کرده اند آمریکا دشمن ماست/ رهبری از ابتدا گفتند نباید اعتماد کرد