مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 16:552019-03-18اقتصادي

همه چیز در مورد پژو 405 و نوسانات قیمت آن


پژو 405 (Peugeot 405) یک پیرمرد فرانسوی است که تاریخ تولد آن به سال 1987 میلادی باز می گردد.

این سدان دوست داشتنی با تکیه بر طراحی جذاب، پیشرانه پرتوان و قیمت مناسب خود موفق شد یک سال پس از تولید، - پژو 405 (Peugeot 405) یک پیرمرد فرانسوی است که تاریخ تولد آن به سال 1987 میلادی باز می گردد.

این سدان دوست داشتنی با تکیه بر طراحی جذاب، پیشرانه پرتوان و قیمت مناسب خود موفق شد یک سال پس از تولید، عنوان بهترین خودرو سال اروپا را از آن خود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همراه مکانیک، نمای ظاهری این خودرو شاید در مقایسه با سدان های امروزی بیش از حد ساده به نظر برسد، اما با توجه به قیمت پژو 405 در دهه هشتاد میلادی نمی توان ایراد چندانی به این سدان اقتصادی و ارزان قیمت وارد کرد.

بد نیست بدانید که طراحی پژو 405 نتیجه زحمات تیم پر آوازه پینین فارینا (Pininfarina) است که سابقه طراحی محصولات برندهایی همچون آلفا رومئو، فراری، ولوو، مازراتی و جگوار را در کارنامه خود دارد.

پس از کسب عناوین افتخار آمیز مختلف، سرانجام پژو 405 در سال 1369 راهی بازار ایران شد و همان طور که انتظار می رفت در بازار کشور ما نیز توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

در سال های ابتدایی پژو 405 در دو مدل GL و GLX به بازار داخلی عرضه می شد که این دو خودرو از امکانات، توان فنی و قیمت های متفاوتی نیز برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز در مورد پژو 405 و نوسانات قیمت آن

همه چیز در مورد پژو 405 و نوسانات قیمت آن