مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 22:162019-03-18حوادث

مأمور متخلف پلیس راهور بازداشت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعباس ترکی دادستان نظامی تهران در تشریح این خبر اظهار کرد: سرباز وظیفه پلیس راهور که یک شهروند را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، - دادستان نظامی تهران گفت: سرباز وظیفه پلیس راهور که یک شهروند را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، به حکم دادسرای نظامی تهران احضار و بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعباس ترکی دادستان نظامی تهران در تشریح این خبر اظهار کرد: سرباز وظیفه پلیس راهور که یک شهروند را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، به حکم دادسرای نظامی تهران احضار و بازداشت شد.

وی گفت: به دنبال انتشار ویدئویی از ضرب و شتم یک شهروند توسط مأمور پلیس راهور ناجا در سطح شهر تهران، دادستان نظامی به عنوان مدعی العموم وارد این موضوع شد و در ارتباط با این حادثه پرونده ای در دادسرای نظامی تهران تشکیل و متهم پس از تحقیقات اولیه با قرار تأمین روانه بازداشتگاه گردید.

دادستان نظامی تهران افزود: افسر راهور ناجا که مسئول گشت بوده نیز بر اساس تبصره ماده 29 قانون آیین دادرسی کیفری به دلیل عدم نظارت بر نیروی وظیفه تحت امر خود، به اتهام فراهم نمودن موجبات بدبینی نسبت به راهور، به دادسرای نظامی احضار و از نامبرده نیز تحقیق به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور متخلف پلیس راهور بازداشت شد

مأمور متخلف پلیس راهور بازداشت شد