مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 11:562019-03-19فرهنگي

زرکانی خبر داد: برگزاری جشنواره عکس سال خلیج فارس در هرمزگان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اعلام خبر برگزاری جشنواره عکس سال خلیج فارس، گفت: این جشنواره در سه بخش عکاسی حرفه ای، عکاسی مردمی و بخش بین الملل برگزار می شود.

- رضا کمالی زرکانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستین جشنواره انتخاب عکس سال خلیج فارس در بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با موضوع معرفی آداب و سنن، فرهنگ و هنر، طبیعت و اقلیم، زندگی و کار، تاریخ و معماری، جاذبه های گردشگری و جزایر منطقه خلیج فارس از خوزستان تا بوشهر و هرمزگان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در این جشنواره عکاسان در سه بخش عکاسی حرفه ای با دوربین، عکاسی مردمی با گوشی تلفن همراه و بخش بین الملل ویژه گردشگران خارجی به رقابت می پردازند.

این مقام مسوول گفت: تمامی هنرمندان و علاقمندان از سراسر کشور می توانند با ارسال حداقل پنج عکس مربوط به سال 96 تا 98 به نشانی اینترنتی دبیرخانه در بخش های اول و دوم این جشنواره شرکت کنند.

کمالی زرکانی بیان داشت: عکس ها ارسالی باید فاقد لوگو یا نشانی باشند و طول بزرگ عکس ها باید در سایز 2هزار و 500 پیکسل تنظیم شود که در غیر این صورت عکس های دارای لوگو و کوچک تر از سایز اعلام شده پذیرفته نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرکانی خبر داد: برگزاری جشنواره عکس سال خلیج فارس در هرمزگان

زرکانی خبر داد: برگزاری جشنواره عکس سال خلیج فارس در هرمزگان