مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 12:002019-03-19حوادث

آمادگی پلیس راه آهن برای تامین امنیت مسافران شبکه ریلی


فرمانده پلیس راه آهن کشور از آمادگی نیروهای این پلیس برای تامین امنیت مسافران شبکه ریلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حشمت اله ملکی درباره برنامه های پلیس راه آهن در نوروز 98 گفت: نیروهای پلیس راه آهن در سراسر شبکه ریلی کشور با تمام توان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

با شروع سفرهای نوروزی و افزایش حجم سفر، تعداد دو میلیون و دویست هزار نفر با قطار سفر می کنند، این تعداد نسبت به سال گذشته 15درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان پلیس راه آهن کشور، در ایام نوروز امنیت اماکن، بناها، منازل سازمانی متعلق به راه آهن، سالن های مسافری، قطارهای مسافری و 102 ایستگاه در طول 13 هزار کیلومتر خطوط ریلی کشور تامین می شود که در این خصوص از گشت های موتوری و خودرویی استفاده شده است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور به تشکیل قرارگاه نوروزی فرعی ابوذر در ستاد پلیس راه آهن در هماهنگی با پلیس پیشگیری ناجا اشاره کرد و گفت: هدایت ستادی و فرماندهی برای برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروز، از 25 اسفند ماه آغاز شده 97 تا 18 فروردین ماه 98 ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه نیز اجرای طرح های متعدد انتظامی در ایام نوروز با هدف ارتقاء بیش از پیش امنیت خطوط ریلی را از جمله اقدامات پیش بینی شده توسط ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس راه آهن برای تامین امنیت مسافران شبکه ریلی

آمادگی پلیس راه آهن برای تامین امنیت مسافران شبکه ریلی