مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 19:062019-03-24سياسي

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران: نیازمند ثبات مدیریت در مسائل علمی هستیم


عضو هیات علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران گفت: در زمینه مسائل علمی در کشور نیازمند ثبات مدیریت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، صادق خواجه احسنی عصر امروز در نشست حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل لامرد با اشاره به دستاوردهای کشور درزمینهٔ ساخت ماهواره اظهار داشت: ماهواره یک جسمی است که بسیار حساسیت دارد و ساخت آن کار ساده ای نیست و مسیر سختی برای ساخت آن باید گذارند.

وی افزود: حتی برخی کشورها مانند روسیه و چین نیز که از کشورهای سرشناس در پرتاب ماهواره بوده یک شبه موفق به انجام این کارها نشدند.

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران گفت: برای کشور به صرفه ترین راه این است که خودش به این تکنولوژی دست پیدا کند و امیدواریم در سال آینده به مشکل برخورد نکرده و بتوانیم چند ماهواره را ارسال کنیم.

خواجه احسنی بابیان اینکه باید ثبات مدیریت نسبت به مسائل علمی در کشور وجود داشته باشد تصریح کرد: اقتدار و قدرت علمی که ساخت ماهواره و پرتاب آن به کشور می دهد بسیار است.

مدیر پیشین گروه مخابرات فضایی و زمینی ماهواره دانشگاه شریف در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص سال 98 نیز خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نوید اتفاقات خوب در سال 98 دادند و اگر همه مردم و مسوولان همت کنند به طور یقین اتفاقات خوبی رخ داده و کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران: نیازمند ثبات مدیریت در مسائل علمی هستیم

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران: نیازمند ثبات مدیریت در مسائل علمی هستیم