مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 11:252019-03-25اقتصادي

بزرگترین خودروساز آمریکا به چه می اندیشد؟


شرکت جنرال موتورز به تازگی تایید و اعلام کرده است که قصد دارد برای احداث و راه اندازی یک کارخانه جدید برای تولید انبوه خودروهای الکتریکی بالغ بر 300 میلیون دلار سرمایه گذاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنرال موتورز که بدون شک بزرگترین شرکت خودروسازی در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود و با تولید مدل های متنوعی از وسایل نقلیه باکیفیت، قدرتمند و لوکس، سهم بالایی از بازار این کشور و همچنین بسیاری دیگر از کشورهای جهان را در اختیار دارد، حالا به نظر می رسد که تصمیم گرفته است به سمت و سوی تولید انبوه خودروهای برقی و الکتریکی رفته و بدین ترتیب از گردونه رقابت با رقبای پرقدرت و بانفوذ خود در جهان همچون فولکس واگن، ولوو، فورد، دایملر و بی ام و عقب نیفتد.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین خودروساز آمریکا به چه می اندیشد؟

بزرگترین خودروساز آمریکا به چه می اندیشد؟