مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 14:152019-03-25اجتماعي

رانندگان تا عادی شدن هوا در جای امن توقف کنند


رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: علی رغم آغاز بارندگی از بعدازظهر یکشنبه (4 فروردین) با تلاش تمام دستگاه های ذی ربط، تمام محورهای مواصلاتی استان فارس باز است و تردد در آنها جریان دارد.

- رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: علی رغم آغاز بارندگی از بعدازظهر یکشنبه (4 فروردین) با تلاش تمام دستگاه های ذی ربط، تمام محورهای مواصلاتی استان فارس باز است و تردد در آنها جریان دارد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و مدیریت بحران استانداری فارس درخصوص تداوم بارندگی در سطح استان، اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان با بارندگی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: در این شرایط رانندگان بهتر است که تا زمان عادی شدن شرایط آب و هوا، در نقطه ای امن و ایمن توقف کرده و بعد از مناسب شدن شرایط به سفر ادامه بدهند.

دهقانی با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه سفر غیرضروری، گفت: در این شرایط با لغزندگی شدید جاده ها، کاهش دید و افزایش احتمال تصادف، لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی گفت: سرعت مطمئنه در شرایط خاص میزان سرعتی است که راننده با توجه به شرایط جوی و اقلیمی و جاده ای انتخاب می کند تا در شرایط دشوار قادر به کنترل خودرو بوده و در صورت بروز تصادف، میزان صدمه و ضربه را به حداقل ممکن کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان تا عادی شدن هوا در جای امن توقف کنند

رانندگان تا عادی شدن هوا در جای امن توقف کنند