مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 18:312019-03-25سياسي

مسؤول گروه جهادی شهید حجت اسدی خبرداد: خدمت پزشکان جهادگر در محله هادی آباد


مسؤول گروه جهادی شهید حجت اسدی گفت: 6 گروه جهادی از ششم تا یازدهم فروردین ماه در مساجد و برخی مدارس محله هادی آباد آماده خدمت رسانی در عرصه های مختلف، - دکتر فاطمه محمدبیگی، مسؤول گروه جهادی شهید حجت اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: پس از برگزاری آخرین اردوی جهادی در شهریور 97 در مناطق محروم خارج شهر، طی یک هم اندیشی تصمیم بر این شد که روی مناطق حاشیه شهر تمرکز بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: حاشیه شهر قزوین به 17 منطقه تقسیم شد و اقدام به شناسایی محرومیت های داخل شهری و فعالیت جهت رفع این محرومیت ها کردیم.

محمدبیگی ادامه داد: یکی از این مناطق، محله هادی آباد است که در ضلع غربی شهر واقع شده و به دلیل مهاجرت هایی که از روستاها به این منطقه صورت گرفته، عده ای از افراد ساکن در آن جزء اقشار مستضعف و آسیب پذیر هستند، لذا محرومیت های زیادی در آن جا دیده می شود.

مسؤول گروه جهادی شهید حجت اسدی تصریح کرد: اردوی جهادی نوروز 98 در مساجد و برخی از مدارس محله هادی آباد برگزار می شود و 6 گروه جهادی در این اردو آماده خدمت رسانی به ساکنین این محله هستند.

وی در رابطه با خدماتی که در این اردو به ساکنین محله هادی آباد ارائه می شود گفت: در این اردوی جهادی خدماتی از قبیل ویزیت رایگان پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، مشاوره روان شناسی و خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول گروه جهادی شهید حجت اسدی خبرداد: خدمت پزشکان جهادگر در محله هادی آباد

مسؤول گروه جهادی شهید حجت اسدی خبرداد: خدمت پزشکان جهادگر در محله هادی آباد