مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 11:252019-03-26اقتصادي

8 اپلیکیشنی که در تور لندن باید همراه داشته باشید


سفر به لندن، سفر به یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است و چنانچه با تور لندن آژانس مسافرتی «رز سفید جهان» گردش در این شهر را تجربه کنید، هیچ جاذبه ای از فرهنگ و اماکن تاریخی و گردشگاه ها و غذاهای این شهر زیبا را از دست نخواهید داد.

- سفر به لندن، سفر به یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است و چنانچه با تور لندن آژانس مسافرتی رز سفید جهان گردش در این شهر را تجربه کنید، هیچ جاذبه ای از فرهنگ و اماکن تاریخی و گردشگاه ها و غذاهای این شهر زیبا را از دست نخواهید داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آژانس رز سفید جهان ، پیشنهاد می کنیم پیش از سفر، اپلیکیشن هایی را که در ادامه معرفی خواهیم کرد، روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید تا در زمان، هزینه و انرژی صرفه جویی نمایید.

با Citymapper هیچ وقت گم نخواهید شد به دلیل بزرگی و پیچیدگی معماری شهری لندن، رفتن از هر نقطه آن به نقطه دیگرش می تواند کمی گمراه کننده باشد، ولی اگر Citymapper را به همراه داشته باشید، می توانید مثل یک محلی در تمامی کوچه و خیابان های لندن پرسه بزنید.

با استفاده از این اپلیکیشن می توان تمامی گزینه های موجود در شهر لندن برای حمل و نقل (اتوبوس، قطار، تاکسی، آبر، قایق، دوچرخه و یا حتی پیاده روی) را با یکدیگر مقایسه و بهترین آنها را انتخاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 اپلیکیشنی که در تور لندن باید همراه داشته باشید

8 اپلیکیشنی که در تور لندن باید همراه داشته باشید